Ben je een enthousiaste, leergierige en inhoudelijk sterke medewerker Bedrijfsbureau, niet bang voor details en wil je graag werken in een kleinschalige cliëntgerichte organisatie? Kom dan in contact met ons om te bekijken of jouw ambities aansluiten bij die van ons! 

Wie zijn wij
De missie van De Praktische GGZ is het bieden van hoogwaardige geestelijke gezondheidszorg aan jeugdigen en volwassenen. Wij doen dit integer en transparant, met zorg voor cliënt, medewerker en maatschappij. Bij De Praktische GGZ komen menselijkheid, kwaliteit en ontwikkeling samen.

We sluiten nauw aan bij de hulpvraag van onze cliënten en bieden zorg op maat. Daarnaast steken we veel energie in het behouden van de persoonlijke en mensgerichte organisatie die we zijn. Dat betekent
dat we niet alleen zorg dragen voor onze cliënten en hun systeem, maar daarnaast een fijne plek willen zijn voor degenen die bij ons werken en zich binnen onze organisatie willen ontwikkelen. Omdat we óók zorgen voor de mensen die de zorg leveren.

Momenteel bestaan we uit vier locaties, Zoetermeer, Gouda, Leiden en Woerden. We hebben de ambitie verder te groeien met daarbij de uitdaging de kleinschaligheid binnen de locaties te behouden.

Wat zoeken wij

Ter versterking van ons Bedrijfsbureau op ons hoofdkantoor in Leiden zijn wij op zoek naar een medewerk(st)er Bedrijfsbureau.

Als medewerk(st)er Bedrijfsbureau maak je deel uit van de backoffice van onze zorgverlening en werk je samen met de financiële administratie. Je ondersteunt het hoofd Bedrijfsbureau, de locatiemanagers en de behandelaren en  bij de zorgverlening door periodieke informatie over lopende behandelingen, tijdbesteding en andere zaken uit het EPD Careweb, met behulp van Excel, om te bouwen naar leesbare overzichten. Daarnaast beheer je meerdere applicaties, zoals Minddistrict, Zivver, Zorgdomein, Embloom e.d., bewaak je DBC’s (diagnose behandeling combinatie) en valideer je deze voor declaratie. Je onderhoudt contacten met backoffices van de gemeentes met betrekking tot beschikkingen, zorgtoewijzigingen, verlengingen en berichtenverkeer.

Het berekenen van productiviteit en wachttijden zijn tevens onderdeel van de functie.

Wat bieden wij jou

  • Deze uitdagende baan voor 24 uur per week
  • Salariëring en arbeidsvoorwaarden conform de CAO GGZ
  • Een collegiale en stimulerende werkomgeving
  • Vooralsnog een tijdelijk contract (van één jaar); een vaste aanstelling op termijn behoort tot de mogelijkheden.

Wat vragen wij van jou

–     HBO werk- en denkniveau

  • Alleen te reageren als deze baan is wat je zoekt en echt bij jou past. Dus ook꞉
  • Leergierige, collegiale persoonlijkheid
  • Stressbestendig en secuur
  • Handig met de computer, waaronder MS Office –vooral Excel- en gevoel voor nieuwe systemen zoals ons EPD Careweb
  • In staat om door de details heen de hoofdlijnen en samenhang te zien.

Contact?
Enthousiast geworden en direct solliciteren? Mail je sollicitatie met motivatie en CV naar hr@depraktischeggz.nl. Uiteraard kun je ook voor vragen contact met ons opnemen via het telefoonnummer 085 273 58 57, optie 1 (locatie Zoetermeer) en vragen naar de medewerker HR.

Geef een reactie

Je email adres wordt niet gepubliceerd. Required fields are marked *

Post comment